środa, 26 lutego 2014

Szpitale fizjoterapeutyczne błogosławieństwo naszych czasów

Całkiem niedawno przeszłam skomplikowaną operację kolana. Jestem dziś właściwie uziemiona. Mimo że usunięto już gips, kończyna ciągle nie jest w pełni sprawna, więc stawanie na niej jest zabronione. Brak możliwości chodzenia na własnych nogach zaczął mnie drażnić, z tej przyczyny postanowiłam sprawić sobie wózek inwalidzki. Oczywiście jego zakup to droga sprawa, jednak okazuje się, że taki wózek możemy wypożyczać. Nie jest to wcale kosztowne. To dobra koncepcja, zwłaszcza, że często potrzebujemy wózka na krótki czas, a nie na zawsze, więc nie warto go kupować. Dowiedziałam się też, że można wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które pomagają inwalidom uprawiać właściwie wszystkie sporty. Jeżeli jesteś zaciekawiona tym tematem, spójrz tu: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz